W związku z rozporządzeniem w sprawie legitymacji szkolnych, które weszło w życie z dniem 12 lipca 2024r. informujemy Państwa, że dotychczasowe legitymacje w wersji papierowej są ważne aż do ukończenia przez ucznia/słuchacza danej szkoły.
Legitymacja plastikowa obowiązuje tylko dla nowo przyjętych uczniów/słuchaczy – klas I oraz uczniów/słuchaczy, którzy zostali przyjęci w nowym roku szkolnym do klas na pozostałych poziomach nauczania.
Pozostali uczniowie/słuchacze posługują się legitymacjami papierowymi, które są przedłużane pieczątką wg starych zasad. W przypadku zagubienia legitymacji papierowej, uczeń/słuchacz otrzymuje legitymację plastikową. Wówczas należy przesłać zdjęcie w wersji elektronicznej na adres: sekretariat@sosw.poznan.pl
Koszt duplikatu to 9 zł. Należy wypełnić wniosek na którym znajduje się numer konta.
Obecnie legitymacje przygotowuje firma zewnętrzna. Czas oczekiwania na wyrobienie nowej legitymacji może wynieść ok 14 dni roboczych. Proszę to uwzględnić w planowaniu wyjazdów, wycieczek, konkursów, egzaminów itp. i sprawdzić wcześniej, czy uczeń/słuchacz legitymacje posiada.
Wniosek o duplikat_legitymacji/świadectwa szkolnego/dyplomu/zaświadczenia